Thursday, September 14, 2006

天外來客?!


都夠晒鐘喇!!! 點解媽me仲未返嘅? 唔通佢又要開OT........
hee.....有鎖匙聲... Wah..ah..aaaaa.....呢舊咩嚟㗎? 毛神神, 見唔倒對眼嘅.....乜揾D咁嘅嘢搞呀?
Tomy: Wei~ 你係邊個呀? 叫咩名呀? Wei wei......應吓我啦! wei~ 你係咪啞㗎?
毛神神: Mmmmmm.....我...哦我......我要瞓喇........
Tomy心諗: 我已經年事已高, 唔係好襟嚇....ai ya....唔好埋嚟呀.....保持距離好D!

No comments: