Thursday, September 21, 2006

天靈靈! 地靈靈!


我要幫Tintin揾個細佬返嚟.....
午飯時間到了, 我獨自一人在銅鑼灣狗仔街遊蕩......前一天, 我對我的同事莎莎說:我好想替Tintin找個細佬, 讓他有多個伴, 等佢唔駛自己一個喺屋企咁悶;閒談間, 我們談到家裏已經有天天, 咁! ...hahaha....下一個一定要叫地地了,...
行行吓, 像是有股魔力似的, 把我拉進了一間Pet Shop, 在眾多的狗BB當中, 我留意到了其中一個鐵籠內有一頭史立莎BB 和一頭西施B, 我站在前面, 那頭西施B像有過度活躍症的撲來撲去, 相反地史立莎BB則站在一旁, 就在這時, 一位店員走過來問我, 你有興趣的話, 可以抱牠出來玩玩啊! 當時我還來不及比反應, 她已把門打開了, 西施B正向我搖頭擺尾, 但我口裏却說著:可不可以讓我抱抱那頭史立莎BB呢?
叫你做地地好唔好呀?看著他那雙水汪汪的眼腈, 像有很多說話要向我細訴...... 冷靜!不!不能!不能冷靜了!就這樣, 魔法靈驗了.....

No comments: